Jumlah Komen Tipu-Tipu

Assalamualaikum.

Hye world ! Mula-mula korang ucap tahniah dulu dekat laki aku Aaron Aziz sebab jadi bintang popular. Semalam dia bawak balik rantai belian rafflesia dekat aku, sweet gila HAHAHA :O 

Hari nih baru aku terasa nak update blog. Dengan keadaan aku yang agak kurang sihat so makin berhabuk blog aku nih. Hari nih aku just nak bagi tutorial yang korang tanya hari tuu. Hari nih baru ada kesempatan nak buat, cewahh ayat. Memang banyak benda aku nak cerita tapi aku tak taip habis lagi kekekekeke. Tunggu ada mood nanti aku publish post tuu :)

So hari tuu ada bloggie mana tak tau tanya aku macam mana nak buat jumlah komen tipu-tipu macam aku tuu kahkah. Well blog tak hot tak ada orang nak komen so aku cari idea buat macam blog aku gempak, macam ramai orang komen kihkih. Let's start people.

1. Dashboard > Design > Edit html > Tick expand widget.

2. Korang ctrl + f, cari kod nih ]]></b:skin> .

3. Korang copy pulak code bawah nih atas ]]></b:skin> tadi.

a.comment-link:before{content:"234";}
4. Kalau korang batak sangat komen, korang copy ja code atas tuu okay. HAHAH. Kalau tak tukar lah jumlah tuu :)

5. Just save and you are done bebeh :P

; Sumpah aku benci gila timeline ! Memang semua orang dah bertukar kepada timeline ke aku sorang saja ? Sebab aku dah install remove timeline tuu so semua profile aku nampak yang lama, kahkah. Kenjoy bye :)


May Allah bless us ♥
Comments
3 Comments

3 Doakan Fyqa Kurus :):

AnakPakZohar said... Best Blogger Tips[Hit You Back !]Best Blogger Templates

komen tipu2 pun boleh. hehe

Datin Tyka said... Best Blogger Tips[Hit You Back !]Best Blogger Templates

tak baik tipu tipu..
he he

http://sitiatikah.com

Aliff Haikal said... Best Blogger Tips[Hit You Back !]Best Blogger Templates

pernah tertipu dengan satu blog ni , bila bukak ' wow beribu komen ' tapi in fact . hahahaha wah ade tutorial mehhh :3