Sebab Lelaki Tidak Tertarik Pada Diri Anda


Selamat pagi semua ! Hope today better than yesterday :) Fyqa baru sudah kemas rumah . Masa mandi tadi tiba-tiba terpikir pasal tajuk nih . Oh kenapa Fyqa boleh tiba-tiba terpikir eh ? Mungkin sebab benda nih sedang terjadi dekat Fyqa sekarang . Fyqa pown search lar google kejap. Uke , jum baca !

Hey girls , jangan hairan lar kalau anda adalah ciri-ciri seperti ini . Here are some information .


1) Kurang keyakinan diri 

Lelaki adalah kaum yang lebih pemalu dari perempuan. Mereka mungkin hebat dalam beberapa perkara, namun sifat pemalu adalah tinggi dalam beberapa perkara. Jika anda kurang keyakinan diri dan kurang bergaul dengan dia, dia tidak tahu anda berminat pada dia. Di sebabkan malu juga, dia tidak akan menegur anda jika anda bersikap tidak mesra kerana dia takut anda tidak akan layan dia semasa dia menegur anda.


2) Anda tidak cool

Cepat marah, melenting dan selalu merungut akan menyebabkan lelaki takut untuk menghampiri anda. Lelaki paling takut jika berhadapan dengan wanita yang penuh dengan sikap di atas. Anda perlu tenangkan diri dan sentiasa bersikap matang apabila berhadapan dengan sesuatu masalah. Melalui kematangan yang anda tunjuk, lelaki akan lebih mudah untuk jatuh cinta pada anda.

3)  Penampilan diri yang tidak menarik

Lelaki selalunya akan jatuh cinta pada wanita yang jaga penampilan dirinya. Menjadi satu kebanggaan bagi lelaki apabila dia berjaya berdamping dengan seorang wanita yang tampil dengan penampilan yang menarik. Anda perlu jadi seorang wanita yang ceria dan sentiasa jaga pemakaian anda supaya sentiasa menarik.

Uke , Fyqa mengaku memang Fyqa ada ciri-ciri di atas tuu . Sebab tuu kot lelaki tidak tertarik dekat diri Fyqa , haha . Bajet kesian pulak kan . So kalau anda nak lelaki mendekati anda , jauhkanlah sifat-sifat tak sihat nih yer . Thats all for today , bye . Sumber : informasi.my.

Err , pasal nak kongsi blog Fyqa dengan orang lain, Fyqa still fikir lagi . Korang jangan menaruh harapan sangat yer :)

May Allah bless us (:
Comments
1 Comments

1 Doakan Fyqa Kurus :):

Sara Ali said... Best Blogger Tips[Hit You Back !]Best Blogger Templates

sbb tu la yg nie ayik on off on off je..
rupanya x cool...
hahaha