Rindu Berblog Membuak-buak :D

Assalamualaikum.

Hey world ! Hye semua. Ya Allah, rindu terhadap blogger, dunia blog semakin menjadi-jadi. So tajuk kena kot noh HEHEH. Sebab hari-hari baca blog geng, so aku tak dapat nak tahan nafsu nak buka balik blog aku nih. Aku tipu ja tak online HARHAR. Disebabkan ramai yang menghasut aku suruh buka balik blog nih, ramai yang tanya kenapa kenapa kenapa sampai penat aku nak menjawab so aku buka balik. Ohh rapuhnya hati aku cair and now buka balik lah HAHAH. Lala , you are the reason I open this blog HIKHOK :*

But I have the strong reason to close this blog before.

1. I have to fucos on my study. Seriously okayy.
2. I am very the lazy nak mampus nak update blog.
3. I know certain poeple tak suka tak suka and tak suka my blog which I call them sweetest haters KAHKAH.
4. I know you stalk my blog. HMM.
5. To forget everything about him on this blog. *pura-pura padahal benda tuu semua boleh padam -.- Whatever kbye.

What happen when I close this blog .

1. Everyday, every minute I remember to open it again.
2. Kalau dulu selalu balik dari kelas aku hadap blog, now balik kelas aku keluar dengan kawan-kawan.
3. There are certain benefit when I close this blog which is my mom not potpet like usual YAYY ! My bapak pun tak perli-perli dah.
4. And my mom dah bagi sikit kelonggaran guna kereta, keluar rumah sorang-sorang, then amek kawan, then lepak-lepak sampai senja :P
5. And I will use this chance not to lie like before. PROMISE no men just woman :)

Aku tak tahu apa aku merapu. Sejak-sejak ada kelas MUET, hari-hari speaking tunggang tebalik. And I love MUET damn much. Susah nak terang how my feeling towards that subject and for sure I really love it. Masuk bab MUET pulak dah NGEHNGEH -.-

Dear pendengki aku, please lah watch out your mouth. You have to try not to blablabla pasal aku and just take a good care of your underwear kalau tidak lama-lama underwear hang tuu akan membusuk 7 keturunan mcm sumpahan Mahsuri ! Jangan ingat aku baik dengan hang , aku suka kawan dengan hang. And for sure the surest sure, aku bukan muka tembok, talam dua muka macam hang. Ohh I will not forgive the poeple that membusukkan nama aku. Sekian terima kasih ! Bye bye you alls :)

May Allah bless us ♥
Comments
2 Comments

2 Doakan Fyqa Kurus :):

Mila Ahmad said... Best Blogger Tips[Hit You Back !]Best Blogger Templates

me toO rindu jugak nak berblog...

si sepet ♥ said... Best Blogger Tips[Hit You Back !]Best Blogger Templates

hewhew finally dah buka pon blog nie <3