Pemenang Contest Awek Hot 2012 !

Hye world ! Hari nih aku rasa lega sangat sebab contest pun dah berakhir. So tak payah lah susah-susah aku nak online tiap-tiap hari tengok contest tuu. Lagipun aku buat sorang ja. Sponsor pun full by me and my handsome brother. Auu. Wei wei wei, duit aku banyak habis okay beli hadiah semalam. Tapi waktu kaya macam nih tak terasa sangat kalau guna duit, cewahhh, hahaha. Aku buat last contest hari nih sebab hari nih birthday abg kedua aku bersamaan jugak dengan Hari Kekasih kan, no no no to Valentine's Day bebeh ! So senang nak ingat aku ambil tarikh nih. Jum usya awek-awek hot 2012 jum !
Pemenang Tempat Pertama : EIKA ROSLI . Peserta kesepuluh. Jumlah LIKE 1267 :)
Tadaa! Nih dia pemenang nya. Bertungkus-lumus kot dia semalam nak kalahkan ranking nombor satu semalam. Siap tanya aku bila nak tutup contest, bila nak umum, heheh. Alhamdulillah dia berjaya potong ranking pertama. Tuu nampak tak dia sungguh-sungguh nak menang contest nih. Overall thanks her for joining my contest. Thanks and congrats adik Eika. 

Pemenang Tempat Kedua : Kyrah Alya. Peserta keenam. Jumlah LIKE 1219 :)
Wahh wahh, dua pemenang nih memang lawan sungguh. Err kalau nak taw Kyra nih join lambat sikit tapi she still work harder untuk menang. Congrats Kyra :) 

Pemenang Tempat Ketiga : Syss Nauraa. Peserta keempat. Jumlah LIKE 810 :)
Nauraa orang yang pertama tanya banyak pasal contest. Nak guna gambar cenggini boleh tak, cenggitu boleh tak. And Naura jugak orang pertama yang mintak tukar gambar. And last she win ! Walaupun Naura nak tempat pertama tapi sekurang-kurangnya dapat tempat ketiga pun okay what. Yeahh tahniah :)

Pemenang Tempat Keempat : Izzati Atiqah. Peserta ke 88. Jumlah LIKE 748 :)
Okay Izzati nih pulak join contest agak lambat. She just post on my fanpage wall and tak sangka pulak dia nak menang sebab join lambat so nak kutip like tuu maybe agak susah bagi aku. Tapi bertungkus lumus jugak la tuu :) Tahniah adik. Tunggu hadiah yer :P

Pemenang Tempat Kelima : Farah Batrisya. Peserta ke 29. Jumlah LIKE 741 :)
Okay aku sakit kepala tengok gambar nih. Hari tuu aku tanya nak rotate or tak. Dia tamao. So senget lah kepala kau nak tengok kan awek hot sorang nih, heheh. Adik Farah nih jumlah like lebih kurang dengan pemenang nombor empat tuu. Tapi dia menang jugak tempat kelima. Okay le tuu hadiah comel ohh aku bagi. Congrats also for you :)

Okay dengan berakhirnya post ini berakhirnya segala-galanya berkaitan contest ini. Tolong ambil perhatian kepada para pemenang, tolong PM aku nama penuh, alamat penuh, nombor telefon penuh. Rasanya dah berbuih mulut aku cakap benda nih tapi aku still nak cakap jugak. Aku akan post guna Skynet sebab agak jimat bagi aku. Kalau guna pos express banyak duit habis dengan timbangan. Aku memang kedekut so what? Bhahahah :DD Skynet nih senang sebab dekat ja dengan rumah aku, lagi satu dia post guna plastik dia yang tebal tuu so aku just balut tulis apa yang patut then hantar dekat Skynet tuu. Err perkhidmatan Skynet nih cepat and selamat. Agak-agak dalam dua hari kot sama jugak dengan post express. Tak pernah ada rekod hilang or whatever. Kalau ada mungkin aku tak tau and aku tamao ambil taw. So para pemenang tunggu hadiah sampai depan pintu rumah okay! Peace ;P 

Aku nak jugak selit status pasal aku dengan Ariel. Our relate masuk sebulan dua hari lepas. Cehh, sebulan pun nak kecoh ka? Biaq lah wei >,< And the worst hari tuu kami gaduh and hampir break gara-gara aku nak supersaver tapi Ariel tak larat. Hahah, benda kecik ja pun Nas Afiqah ooi. Saja la nak perbesarkan. So berlaku lah maki hamun antara aku dengan Ariel. Style ohh kami sama-sama maki dok pom pam aku hang. Last dia pujuk aku and kembali normal, bhahahaha :D Aku paling suka bila Ariel cakap, hang jangan dok sebut perkataan putus dah poen woi! Aku tak sanggup dengaq. Tuudia tara nak pujuk aku tapi dok maki, hahahah .Sekian saja, kbye.


 May Allah bless us (:
Comments
9 Comments

9 Doakan Fyqa Kurus :):

akuamir said... Best Blogger Tips[Hit You Back !]Best Blogger Templates

wooo wooo... suke yang 1st tuh memang LIKE punye,,, :D

macam anak munsyi,, ahha :D

Anak Munsyi said... Best Blogger Tips[Hit You Back !]Best Blogger Templates

Kurang asam, perli lah tuu >,<

Unknown said... Best Blogger Tips[Hit You Back !]Best Blogger Templates

helo si comel Jue Aziz...hahaha

ye,da announce dah muke comel yang kat follower list tu...heheh XD

Kancil 8349 said... Best Blogger Tips[Hit You Back !]Best Blogger Templates

tahniah kepada mereka

Hanim Irsyad said... Best Blogger Tips[Hit You Back !]Best Blogger Templates

tahniah laa kat dowang.. sume cantek-2!! :)

akuamir said... Best Blogger Tips[Hit You Back !]Best Blogger Templates

alololo~
eh tapi si anak munsyi kuang hasam juge tanye soalan layak ke kerje?? ceh ceh,, gua terkene,, :p

ciK LyndaWawa said... Best Blogger Tips[Hit You Back !]Best Blogger Templates

tahniah kepada semua pemenang...=]

Anonymous said... Best Blogger Tips[Hit You Back !]Best Blogger Templates

tahniah wat mereka.. comel2 semua nyew :D

Abu Bagi said... Best Blogger Tips[Hit You Back !]Best Blogger Templates

tahniah kpd semua pemenang2.. hebak la.. tahniah gak kpd mnganjur.. wah gitu ucpn aku hahahaha